O nas
Nasza firma powstała w latach 90-tych ubiegłego wieku.
To czas ustrojowej transformacji i rewolucyjnych zmian w przemyśle i handlu. Tradycyjne sposoby produkcji polskiej branży skórzanej przeciwstawiano nowym, często bardziej ekonomicznym technologiom wytwórczym z Azji.
Zmieniały się gusty, preferencje klientów, rodzaje skór i dodatki. Zawsze intensywnie uczestniczyliśmy w kształtowaniu wzajemnych relacji polskiego klienta z rodzimym i tym nieco odleglejszym producentem.
To nie był tylko marketing, reklama i negocjacje cenowe ale żywe, głębokie zainteresowanie potrzebami nabywców i możliwościami zakładów produkcyjnych. Wiemy w jakich warunkach i na jakich maszynach pracują nasi kooperanci.
Potrafimy podpowiedzieć jak skorygować błędy, jakie zmiany uwzględnić w nowych modelach. Doceniamy naszych kontrahentów, którzy z podobną pasją traktują złożone problemy produkcji galanterii skórzanej.
Staramy się uruchomić proces uświadamiania klienta w ocenia dobrego produktu. Nie zawsze duże, agresywne logo to wymiar rzetelnej pracy i korzystnego stosunku ceny do jakości.
Pragniemy, aby każdy nasz model kojarzony był z solidnością i estetyką, której sprzyjać powinno wysmakowane logo.
